En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 3 september 2010 22:30

Börjar bli liiite trött på soppor nu, vill TUGGA!!!

Gick upp vid halv åtta då kroppen tyckte att den varit till sängs för länge.


Körde någon maskin tvätt och drack te och soppor på förmiddagen. Vid middag så åt jag 2 rostade mackor och te...


Satt och tog det lugnt, kollade någon film och sen var jag så rastlös så jag gick ut och klippte gräset på framsidan och städade lite runt förrådet.

Sen var jag heeelt slut.. så det blev soffläge några timmar igen, med lite slumrande till och med.


När Johan kom hem så körde jag och tjejerna till stallet för att fixa där.

Sista kvällen för Moa tillsammans med Bellino så hon ville ju fixa med honom så mycket som möjligt.

Patricia mockade och fixade med maten och jag gick en stund med Seline på banan och sen masserade och stretchade jag hennes ben.


Patricia kom ut och hjälpte Moa med Bellino. Moa red barbacka och travade med hjälp av Patricia och det gick jättebra.


Johan är rätt så genomförkyld så han blev hemma för att vila, men han hade dammsugit hela huset, vilket jag inte orkat.

Han började även att koka makaroner och korv till vi kom hem, för ikväll var det MAT som gällde för mig. Är ju så HUNGRIG!!!!


Efter denna dag så var jag helt slut.


Satt en stund på kvällen och fixade och trixade men ytterliggare en film med Moa och Bellino. Kommer nog ut på bloggen imorgon.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards