En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 9 september 2010 22:30

Hade fått några fakturor till, fast att det var sista dagen igår, men de var klara hos mig innan morgonfikat, sen kom det någon enstaka under dagen, men det var inga större problem.

Mycket forskning och telefonsamtal om massa småsaker när det gällde mitt jobb, men kände mig ändå nöjd när jag stämplade ut kl 15.


Körde och hämtade Seline i stallet och drog vidare till Gustavslund för att få nya skor på henne.


Moa och Miche var på väla, men de ville inte att jag skulle hämta dem redan vid 18 utan ville vara kvar någon timme till.

Så jag körde och fixade det sista i stallet och sen hem. Johan körde och hämtade tjejerna på väla så jag kunde ta det lugnt, för jag känner mig fortfarande rätt så seg i kroppen. Tar väl tid innan den har återhämtat sig helt.


Anton var på undersökning på lasarettet och fick en massa elektroder som de satt fast på huvudet för att försöka framkalla epilepsi. Det hade inte varit så trevligt tydligen, känts som massa stötar hela tiden och lampor som blinkade konstant. Han var väldigt trött när det var över, men nöjd att ha det gjort. Så nu väntar han på svar, vilket skulle ta ca en vecka.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards