En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 september 2010 22:27

Patricia och Anton körde först till stan, sen till väla för att köpa kläder till Anton, sen till jula.


Moa och Miche delade ut kvällsposten idag också. Men idag hoppade de över att gå till höghusen för de var så otrevliga igår så där vill de absolut inte sälja. De lyckades även idag sälja alla utom 2 st.


Jag strök och Johan tömde de sista i poolen och fixade med uteplatsen. Jag hjälpte Johan med poolen för det är inte så lätt att hantera den själv. Är hur tung som helst.


På eftermiddagen blev vi bjuda på mat i Billeberga och vi fick torsk och potatis. Mycket gott!


Hem och hämtade kvitto, körde sen till väla för att lämna in Patricia mobil som bara krånglar. De kollade lite kläder och skor, men hittade inget direkt.


På vägen hem så stannade vi vid Rydebäcks skolan och röstade.

Hem och bytte om, fick skjuts till stallet. Johan och Moa körde till Billesholm för att hjälpa Jeanette och Mickes granne med nåt vägguttag, sen körde de inom Leif och Margareta och hälsade på.


Patricia blev hemma och slappade.


Jag red tillsammans med Alexandra. Så det var första gången på 4 veckor som jag satt upp på Seline igen.


Hem och höll kväll.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards