En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 2 september 2010 22:45

Vaknade och var inte skakig i hela kroppen, men jag sov faktiskt lite längre idag.

Var väldigt passiv hela dagen. Drack ju soppor hela dagen igår och idag vid middagstid fick jag lov att börja äta igen så jag slog till med 3 st skorpor... men fick ont i magen direkt... så jag väntade några timmar till och då kunde jag äta en rostad macka och det klarade jag bättre.

Så på kvällen åt jag ytterliggare en rostad macka =)


Patricia var i stallet och fixade med Seline på eftermiddagen. Jag hade tänkt åka upp dit på kvällen, men kände mig inte riktigt säker på om jag skulle orka.


Moa följde med Miche hem direkt efter skolan. Johan stack till söderåsen och fotade på kvällen.


Pratade med Marie på dagen någon timme i telefon. De var väl vad vettigt jag gjorde på hela dagen.


Nu när jag varit hemma så mycket själv så ser man ju hur lite vi egentligen är hemma... Har nog aldrig varit så mycket själv hemma någonsin som jag kan komma på faktiskt. Resten av familjen kommer in, käkar och sticker iväg igen. Kommer hem när det är dags att äta eller sova...

Så nu riktigt längtar jag till jag blir frisk och kan komma hemifrån och får träffa folk igen. Jag är alldeles för social för att vara hemma själv på detta sättet.

Visst det är skönt att vara hemma själv när man mår dåligt, men jag har ju inte mått dåligt på det sättet... utan mellan springandet på toaletten så har jag mått bra. Okej, trött, men annars okej.


Men snart så kan jag lämna detta öde =)



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards