En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 september 2010 21:53

Sovmorgon, härligt!!!

Moa var morgonpigg och stack ut för att springa en liten runda med sina nya löparbyxor =) hon sprang drygt en kilometer, bra jobbat av henne.


På förmiddagen stack Patricia och Anton och kollade modellflyg som hade någon uppvisning tror jag det var.


Vid middagstid så körde Johan, mig och Moa till Viarp, där Moa skulle fixa till Nixe och jag skulle kratta kanterna i stora ridhuset.

Johan körde till jobb och skulle fixa en sprint som gått sönder till gräsklipparen. Han hämtade Moa och skjutsade henne till Billeberga där Moa var lite lekledare på Michaelas kalas.

Jag cyklade till stallet i det mysiga regnet =/. När jag cyklat halvvägs fick jag ta på mig mina regnbyxor, men jag hade redan blivit blöt och ta på sig regnbyxor då är inte speciellt nice!!

Fixade stallet, hämtade Seline och tömkörde henne. Det gick jättebra idag, hon var inte såå halt. Var väldigt villig till att jobba och det känns bra. Då är vi äntligen på väg åt rätt håll =)


Cyklade hem och då var vädret bättre, grått, men inget regn. När jag kom hem så var maten klar och såååå gott det var att äta.

Patricia och Anton sanerade deras rum och det var välbehövligt kan jag säga.

Sen körde de och tvättade Atosen.


Johan körde och hämtade hem Moa från Billeberga, sen körde de och handlade lite grann.


Jag tog det väldigt lugnt på kvällen, känner att min kropp inte riktigt har hämtat sig. Är verkligen helt slut efter den här dagens övningar och då var det inte några egentliga konstigheter. Men så är det när kroppen inte vill vad huvudet vill.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards