En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 20 september 2010 21:45

Patricia fick skjuts av Anton till skolan och tog sen bussen hem på eftermiddagen.

Moa tog bussen in till stan efter skolan och jag mötte henne vid övergångsstället vid jobb.

Väntade på Johan och sen körde vi till skopunkten för att kolla skor och stövlar till Moa och Patricia, Patricia och Anton hade kört dit själva med moppedbilen.. De skulle vidare efteråt.

Moa köpte stövlar och Patricia köpte kängor. När vi var klara där så gick Johan hem, 2,1 mil under 4 timmar.

Jag och Moa körde hem och jag bytte om för att köra till stallet. Red även en stund på banan idag tillsammans med Linn. Jobbig storasyster Linn har för jag tjatar hela tiden, Stackars henne!

Körde inom Gantofta på vägen hem för att möta upp Johan som varit inom Maxi och handlat.  Tog påsen och han gick vidare.


Moa var hemma och spelade Sims och kollade tv, hon var inte sugen på att åka till stallet.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards