En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 14 september 2010 22:15

Grattis Ida! Tänk att när jag tittade i kalender så såg jag vem som hade namnsdag idag. Jag har blivit så dålig på det. Förr hade jag full koll på alla namnsdagar och födelsedagar.


Rör i allt och ingenting på jobb just nu. Det är mycket att göra och mer kommer det in i mellan hela tiden.


På eftermiddagen skulle vi bli bjudna på tårta och jag undrade förstås varför, eftersom det inte är så vanligt att vi får tårta. Men fick inget svar direkt... hummm, men jag gick ut och fikade med de andra och mitt i fikan så kom det in en arbetskamrat med blomma och presenter till MIG!!! Snacka om att jag blev förvånad.

Kontoret hade samlat ihop för att köpa något till mig för att jag fyllt 0:a. Riktigt roligt, framförallt med tanke på att vi inte firar så "unga" människor på jobb =) Vi firar 50 + 60 åringar och såklart de som slutar och går i pension.


Då plötsligt känner man sig trots allt lite uppskattad =) Tack så jättemycket för en trevlig överraskning.


Jobbade lite längre, för som sagt jag har en del smågrejer som måste göras.


Moa hade Gon hemma och de bakade goda dajmkakor... gott!


Patricia och Anton var ute på sitt.


Johan gick hem från jobb och jag körde hem och cyklade sen upp till stallet. Tömkörde Seline och det gick bra, förutom att det hade regnat innan vi gick ut och jag glömde att byta skor och blev dyngsur om mina fötter. Men som tur var så hade jag ett par extra strumpor i stallet och torra skor, nice!


Cyklade hem och jag kan väl säga så att vinden hade ökat rätt bra i styrka, så idag cyklade jag 2,1 mil på 59 minuter mot igår när jag cyklade 2,4 mil på 58 minuter.

Kände mig rätt så stabbig i benen när jag kom. När Johan kom hem så kände han sig också rätt så nöjd i sina fötter och ben.

Det är ju rent otroligt vad vi har blivit aktiva i familjen.... Fast väldigt behövligt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards