En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 22 september 2010 22:09

Firade Johan med frukost på sängen. Moa har fått dille på att göra varm oboy med grädde i, så en sådan och mackor blev det. Riktigt nyttigt!


Johan skjutsade in mig till jobb, sen körde han och handlade saker för att kunna baka bullar. Vi tänkte bjuda på ostbullar och sesambullar.


Jag bara rör på jobb, får inte gjort det som var tänkt. Gjorde förvisso en massa fakturor, men det är så otacksamt för jag hade 20 st och lämnade mitt rum för 5 minuter och vad händer??? jo när jag kommer tillbaka så har jag plötsligt 37 fakturor!!! Hallå, då har jag suttit och fixat till säkert 20 st redan, Känns så hopplöst.

Slutade i alla fall kl 14, då Johan hämtade mig och skjutsade mig till stallet. Fixade Seline och Mafiozos boxar och mat .Hann inte kolla dem, men de stod upp och såg ut att må bra.


Hem och fixade det sista innan gästerna kom. Hann till och med sitta ner en stund innan de kom. Har väl aldrig hänt?!?!


Alla utom köpenhamnsborna kom, så det blev verkligen fullt hus. Och gott blev det med bullarna. Verkade som att alla gillade det =)


Patricia fick skjuts av Anton till dansen och blev även hämtad.

Moa gick och la sig innan kl 21, för hon var trött. Prov imorgon så hon behöver sova för att vara pigg imorgon.


Sen när alla gått hem så var det soffläge.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards