En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 8 september 2010 22:30

Fint väder har vi just nu, fast de har lovat sämre i slutet av veckan så det är väl bara att vänta in.


Verkligen full fart på jobb nu, och jag märker att jag ligger efter en vecka nu. Sista dagen för mig att slutföra alla fakturor. Hade ca 30 fakturor när jag kom på morgonen och var klar med dem innnan eftermiddagsfikat. Drygt!! Men jag blev klart!!!!


När vi kom hem så käkade vi lite och sen körde vi Moa till Viarp eftersom det var teori och ridning för henne. Vi skulle på föräldramöte och Patricia skulle iväg och dansa så ingen av oss kunde stanna kvar och kolla. Men hon är så duktig och klarar sig själv nu. Hon hade fått rida en ny häst som kommit i veckan och han heter Golden. Hon tyckte att han var rolig att rida, så kanske en ny favorit?!


Första träffen med nya föräldrar och lärare på Högastenskolan.

Var nog det längsta föräldramötet jag varit på, 1½ timme långt... Men bra information.


Patricia hade fixat Seline innan på eftermiddagen eftersom jag inte visste hur långt mötet skulle vara. Hon hade skrittat på banan och Seline var lite för pigg för att vilja jobba tydligen. Men det hade gått bra ändå.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards