En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 september 2010 20:45

Vaknade skapligt tidigt till ytterliggare en kanonfin dag.

Johan började tömma poolen, för vi tror knappt att någon kommer att bada i den mer i år =)


Johan körde till Ljungbyhed där det var flyguppvisning och där var han hela dagen och fotade.


Patricia och Anton var ute och körde med kompisar.

Moa stack hem till Miche och var hos henne hela dagen.


Så det var ytterliggare en dag i ensamhet... börjar bli hemskt trist detta... vi bor 5 st här och jag är själv hela tiden. Jättetråkigt! Till och med så att jag längtar till jobb för att få träffa folk igen.


Jag gjorde inte mycket, är fortfarande rätt så trött så det blir inte så mycket aktivt. Tvättade och var ute och klippte gräset på baksidan. Städade till kaninen, och på eftermiddagen sorterade jag lite papper. Ligger rätt mycket efter med det. Man ska ju inte ta med sig jobbet hem så därför blir det liggandes här hemma, tyvärr. Men lite ordning blev det, men absolut långt ifrån klart.


När Johan kom hem så körde jag och Moa upp till stallet. Moa travade för första gången på Bellino utan att jag eller Patricia sprang med. Förvisso höll jag dem på lina, men behövde inte springa med i alla fall. Jätteduktiga!

    


Linade Seline och jag tycker att det ser bättre ut, men inte bra.

Usch och fy för imorgon ska vi visa Seline för Lisette och jag undrar om hon blir godkänd =/


På kvällen var det skottlossning på råå och Patricia och Anton var ute och körde så man blir ju lite bekymrad. Men de var inte där som tur var, men de hade mött massor med polisbilar.


Hem och slöade och förberede inför jobbedag imorgon.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards