En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 6 september 2010 21:45

Jo det var svårt att komma upp, men det tar väl tid innan min kropp vant sig vid rätt tider igen. Nu har jag ju inte sovit på rätt timmar på dygnet på över en och en halv vecka, så det tar väl ett tag att komma i fass igen.


Supergott väder idag också, vindstilla och hög luft. Jag tycker det är så mysigt när vädret är så. Man vaknar liksom till på morgonen.


Jag var väldigt trött på förmiddagen, är rätt så segt att komma igång igen. Det var inte så mycket post, men massor av mail och så klart ett nätverk som gick och hängde sig på förmiddagen... suck!


På eftermiddagen hade vi vårt lilla måndagsmöte så där försvann någon timme och lite till. Alltså blev det inte skött så där jättemycket som jag hade tänkt. Alltså blir det massor att hinna ikapp imorgon.


Johan tog ledigt för att måla allt det vita en sista gång, nu innan det ska bli dåligt väder. De har ju lovat sämre i mitten av veckan.


Han hämtade mig och vi körde hem och käkade. Sen stack jag och tjejerna upp till stallet och lastade Seline. Vi skulle visa henne för Lisette på långeberga och få vår dom!!

Linda kom för att hälsa på Deus som hon förhoppningsvis ska hjälpa till med när Camilla jobbar.


Seline fick godkänt av Lisette, vilket jag nästan inte trodde. Så nu får vi så smått börja rida och ut och gå med henne på asfaltsvägarna. Ska skritta på banan och rida henne lång och låg. Fick gärna rida i havet, men inte för djupt. Skönt att vi är på väg åt rätt håll igen.


När vi var klara med detta så körde vi Patricia till Planteringen där hon skulle dansa på kvällen. Tillbaka till stallet med Seline och fixade där. Moa fixade med Bellino, lasttränade och sen gick vi ut en kort runda med honom.


På vägen hem så körde vi och hämtade Patricia på Ramlösa station där hon satt och väntade på en buss som hon inte visste när den skulle komma.


Hem och höll kväll! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards