En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 10 september 2010 22:00

Det är varmt och skönt ute, men när man tittar ut så får man en höstkänsla, blåser, löven flyger runt, usch vill ha kvar sommaren liiite till. Visst har de lovat finare väder igen, så vi får hoppas på det.


Verkligen varit full rulle hela dagen, fått massor med bra saker gjorda, men inget av det som jag hade planerat under dagen, men jag stannade kvar liten stund och fick ordnat upp lite i planeringen i alla fall.


Johan stack hem och hämtade Moa, för vi skulle till väla efter och hämta hennes telefon som kommit tillbaka efter reparation.

De körde inom Maxi och köpte lite till maten som vi skulle äta på kvällen, innan de kom och hämtade mig.

Körde inom skopunkten och köpte ett par nya tygskor till mig, mina gamla börjar gå i bitar.


Till väla och hämta Moas telefon och löste ut hennes löparbyxor som hon la undan igår när hon var på väla.


Hem och bytte om för att köra till stallet. Blev bara stalljobb, kände inte för att fixa med Seline utomhus då det störtregnade och hon var dygnsur.


Körde och hämtade Moa hos Miche, hem och åt hemmalagad pizza och det var sååå gott!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards