En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 21 september 2010 21:30

Johan skjutsade Moa och mig till skola och jobb, för han skulle själv vara ledig och fixa med antennen på taket och även laga läckan som vi har på taket. Varenda gång det regnar mycket så regnar det inte på vinden. Men nu har han lappat ihop det så nu hoppas vi att det håller.


Moa hade idrott och de hade tränat inför skoljoggen och sprungit i 40 minuter. Bra jobbat!


Jag jobbade lite längre än vad det var tänkt, men så blir det ibland.


Johan hämtade mig vid 17.50, hem bytte om, käkade 2 rostemackor, körde sen in till jobb igen och träffade Linda utanför jobb. För idag gällde det.... vi ska börja träna i styrkträningslokalen på lasarettet. Vi tränade väl i ca 45-50 minuter. Tog det lite lugnare nu eftersom vi inte tränat på länge.


Patricia och Moa moppade upp till stallet och fixade Seline och Mafiozo. Moa red Seline, travade lite bommar och hoppade ett litet litet hinder och det hade gått bra.


När jag kom hem efter träningen, så fixade vi lite inne, sen gick jag och Johan ut och gick 3,7 km på ca 35-40 minuter. Så idag har jag fått motion =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards