En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 september 2010 22:30

Skapligt fint väder, fortfarande varmt, även om det är lite regnigt emellanåt.


Går lite trögt på jobb just nu, är nog fortfarande lite seg efter min vistelse hemma, även om det är över en vecka sedan.


När vi körde hem från jobb så såg vi Moa och Miche stå vid busshållplatsen så vi stannade och fångade upp dem, De ville hem till Miche direkt så vi skjutsade dem dit.

Hem och käkade lite, och när Johan var klar så gick han till Ålabodarna och hem igen, dryga milen.

Patricia kom hem och käkade för att sen sticka iväg och dansa, alltså skulle jag bli hemma själv igen.

Patricia hade varit i stallet och fixat Seline tillsammans med Felicia, så det var ju klart.

Jag kontaktade Linn för jag vet att de ville ha hjälp med ridningen, så vi bestämde att jag skulle cykla till stallet och hjälpa henne en stund.

Sen var det cykling hem igen i mörker och jag hade först tänkt ta en extra runda, men det är så där kul när det är mörkt ute.

Men jag cyklade ca 3 km extra inne i Rydebäck innan jag kom hem.


Johan och Moa stack till Maxi och handlade lite, för vi hade fått för oss att göra en pastasallad att ta med till jobb. Vi är rätt så trötta på maten i matsalen just nu. Den har inte varit någon höjdare sista tiden, så vi får nog skärpa oss att fixa mat och ta med istället.


När de kom hem så fixade jag pastasalladen, medans Johan fixade med blandare i duschen som har krånglat ett tag nu. Svår att stänga av när man duschat, så den står och rinner om man inte spänner tillräckligt hårt.


Sen var det kväller!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards