En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 17 september 2010 22:15

Det var lugnt och stilla under hela förmiddagen på jobb, och på eftermiddagen så skulle de uppdatera ett program jag jobbar i så då blev det ännu lugnare. Men jag känner att det börjar bli mycket som ska göra i nästa vecka och jag har inte tid och får inte jobba över en massa nu. Den siste september så är det flexavstämning och nu ligger jag över en timme och jag vet att nästa vecka kan innebära minst 3-5 timmar extra och det går inte för då bränner de timmarna inne. Så jag får se hur jag ska lösa detta på bästa sätt. Jobba som en slav och inte hålla fika och middag eller helt enkelt inte bli färdig... undra vad de tycker

då de som bestämmer?!?


Johan fick för sig att gå hem från jobb så jag körde hem vid 17-tiden. Det började regna kraftigt vid 16-tiden och då försökte jag ringa honom, men han satt upptagen i telefon med de som uppdaterat programmet och kunde alltså inte svara mig. Därför jobbade jag lite längre för att kolla så att han inte ångrat sig.

Det hade han inte så jag körde hem och bytte om snabbt och sen till stallet för att röja en snabb runda där. Jag hade tänkt tömköra, men när allt var klart och Seline fått på sig sina saker så stod regnet som spö i backen så det var bara att klä av henne igen och ställa in henne i boxen.

Jag och Björn kvällsfodrade innan vi körde hem.


Hämtade Johan vid Lidl på Miatorp, vi körde och köpte kebab och sen hem och käkade tillsammans med Moa och Miche.

Patricia, Naemi och Felicia fick skjuts av Anton till Felicias pojkvän Robin som fyllt år och hade fest på kvällen.


Det blev tidig kväll då jag var stentrött.


Anton körde och hämtade Patricia och Namei vid halv ett.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards